Zaproszenie do składania ofert na Generalnego Wykonawcę Centrum Serwisowego Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o.

24 / 4 / 08

Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o. w Gdańsku z przyjemnością informuje o wszczęciu postępowania zakupowego (nr DZ-CAPEX-U0002.23), którego Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i innych czynności w ramach inwestycji pn. „Budowa Centrum Serwisowego grupy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zlokalizowanego na terenie bocznicy kolejowej, działkach w całości nr 28/1, 28/5, 28/6, 28/7 i 72/2 obręb 98 oraz części działek 5/12, 28/3, 28/4, 72/7 obręb 98 w Gdańsku przy ul. Sandomierskiej 19” wraz z ewentualnym finansowaniem na zasadzie kredytu kupieckiego. Opis Warunków Zamówień jak i szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do niniejszej publikacji.

Termin składania ofert upływa:  26 czerwca 2024 r. o godzinie 14:00.

 

Termin zadawania pytań: 10.05.2024 r. do godziny 10:00;

Termin udzielenia odpowiedzi: 24.05.2024 r.

(aktualizacja z dn. 21.05.2024 r.)

 

2024_04_08_Warunki Zamówienia CS GW-sig-sig

Załącznik nr 1 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe _OPZ

Załącznik nr 2 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe_Formularz oferty

Załącznik nr 3 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe_Wzór umowy

Załącznik nr 4 do Umowy_Centrum Serwisowe_RCO

Załącznik nr 4 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe_Oświadczenie

Załącznik nr 5 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe_HRF

Załącznik nr 5 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe_HRF-Project

Załącznik nr 6 do Warunków Zamówienia_Centrum Serwisowe_Arkusz kalkulacyjny punktacji ofert

Ponadto zachęcamy do zapoznania się z Regulamin udzielania zamówień przez PPM-T m.in w zakresie Etapów Postepowania Zakupowego.

 

Aktualizacja 30.04.2024 r.

Informujemy o zmianie warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz udzielamy odpowiedzi na pytania zadane przez Oferentów:

2024_04_30_Odpowiedź na pytania do postępowania_U0002_23-sig

 

Aktualizacja 21.05.2024 r.

Informujemy o zmianie warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz udzielamy odpowiedzi na pytania zadane przez Oferentów:

2024_05_21_Odpowiedź na pytania do postępowania_U0002_23-sig

 

Aktualizacja 23.05.2024 r. 

Informujemy o zmianie warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz udzielamy odpowiedzi na pytania zadane przez Oferentów:

2024_05_23_Odpowiedź na pytania do postępowania_U0002_23-sig

 

Aktualizacja 11.06.2024 r. 

Informujemy o zmianie warunków udziału w postępowaniu zakupowym:

2024_06_11_Pismo_przedłużenie terminu składania ofert-sig

 

Aktualizacja 19.06.2024 r.

Informujemy o korekcie odpowiedzi na pytanie Oferenta:

2024_06_19_Korekta_odpowiedzi_do_postępowania_U0002_23-sig