Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe Sp. z o.o. w Gdańsku, informuje o wszczęciu postępowania zakupowego na:
Wykonanie robót branży torowej, energetycznej oraz automatyki w związku z realizacją zadania pn. „Poprawa stanu technicznego nawierzchni torów na obszarze działania Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach
Termin składania ofert upływa: 03.04.2022 r. godz. 12:00.
Warunki zamówienia z załącznikami
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz oferty,
Załącznik nr 2 – wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zakupowym,
Załącznik nr 3 – wzór umowy zakupowej,
Załącznik nr 4 – przedmiar robót,
Załącznik nr 5 – zestawienie materiałów zapewnianych przez Zamawiającego,
Załącznik nr 6 – zestawienie sprzętu zapewnianego przez Zamawiającego,
Załącznik nr 7 – Program Funkcjonalno – Użytkowy,
Załącznik nr 8 – pytania i odpowiedzi ZLK Tarnowskie Góry.
Aktualizacja 31.03.2023 r.: